تغییر سازه و طراحی ساختمان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین خبر های فوری و مهم مربوط به سیاست، ورزش، اقتصاد، سینما، قیمت ها و اخبار ویدئویی را در اینجا دنبال کنید.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 25
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 123
:: بازدید ماه : 123
:: بازدید سال : 287
:: بازدید کلی : 1388

RSS

Powered By
loxblog.Com

مقالات روز دنیا

تغییر سازه و طراحی ساختمان
سه شنبه 3 اسفند 1400 ساعت 19:27 | بازدید : 141 | نوشته ‌شده به دست علی کیمیایی | ( نظرات )

بازسازی خانه بهترین انتخاب برای صاحبان خانه هایی است که به دنبال افزایش ارزش ملک خود هستند. راه حلی دوراندیشانه که می تواند هزینه های ناشی از افزایش قیمت فروش ساختمان را جبران کند. ممکن است چندین سال از زمانی که به خانه فعلی خود نقل مکان کرده اید می گذرد. ممکن است اخیراً به آن نقل مکان کرده باشید. خیلی فرقی نمی کند. بازسازی ساختمان در هر شرایطی تاثیر مثبتی بر شرایط زندگی، خانواده و مالی دارد. اکثر افرادی که در نظر دارند پروژه بازسازی را اجرا کنند با چالشی به نام محدودیت بودجه مواجه هستند. به همین منظور در این مقاله از کاژه می خواهیم 10 ایده اقتصادی در بازسازی ساختمان را با شما دوستان عزیز در میان بگذارد.


رنگ آمیزی دیوارها و قرنیزها
بازسازی ساختمان می تواند به اندازه رنگ آمیزی مجدد دیوارها یا افزودن یک لایه رنگ جدید به قرنیزها ساده و کم هزینه باشد. این امر در مورد نمای بیرونی ساختمان شما نیز صدق می کند. به خصوص اگر با تاثیرات تیرگی بر رنگ دیوارها یا تمایل آنها به سفید شدن به زرد مواجه باشیم. عدم رنگ آمیزی به موقع خانه قدیمی باعث کاهش جذابیت آن از نظر خریداران و کاهش ارزش ملک می شود. اگر قصد فروش خانه را ندارید باز هم رنگ نکردن آن می تواند بر روحیه ساکنین تاثیر منفی بگذارد.

تغییر سازه و طراحی ساختمان
راه دیگر بازسازی ساختمان، بازسازی و طراحی آن است. برای بازسازی ساختمان خود با کمترین هزینه به راه حل های مقرون به صرفه ای نیاز دارید. برای این منظور باید به دنبال مجموعه ای متخصص و مجرب باشید. سفارشی کردن تنها چند نقطه از خانه می تواند ظاهری مدرن، متفاوت و در عین حال دلپذیر برای آن ایجاد کند.

چیدمان خانه و مبل را تغییر دهید

چیدمان خانه را تغییر دهید
اگرچه تغییر چیدمان مبلمان خانه را نمی توان نوعی بازسازی تلقی کرد، اما با اجرای آن می توان به نتایج مشابهی دست یافت. اگر به دلیل محدودیت های مالی حتی نمی خواهید پول زیادی خرج کنید، این یکی از بهترین گزینه های روی میز است. گزینه ای سریع و آسان که اگر عاقلانه انجام شود، می تواند حس بازسازی خانه را به ساکنان خود القا کند. تغییر چیدمان مبلمان (به خصوص مبلمان) در عین بزرگتر نشان دادن فضا، محیط خانه را از یکنواختی خارج می کند.

تعویض درب و پنجره
هرگز نباید تاثیر بصری در و پنجره را دست کم بگیرید. اینها فقط برخی از ابزارهای اشتراک گذاری هدف گذاری هستند که می توانید از آنها استفاده کنید. بنابراین، ناظران نقش غیرقابل انکاری در شکل دادن به برداشت اولیه از ظاهر خانه دارند. بنابراین حتی اگر پروژه نوسازی ساختمان به تعویض در و پنجره محدود شود، باز هم تغییرات قابل توجهی رخ خواهد داد. تغییراتی که علاوه بر افزایش ارزش ملک، حس اجتماعی بهتری از خانه را برای ساکنین به ارمغان می آورد.

تعمیر اجزای ثابت خانه
تعمیر اجزای ثابت خانه یکی دیگر از روش های مهم بازسازی ساختمان است. با افزایش سن خانه، هزینه هایی مانند آب و برق نیز افزایش می یابد. زیرا قسمت های مختلف ساختمان به تدریج آسیب دیده و کارکرد اولیه خود را از دست می دهند. پس همیشه باید به سلامت قسمت های کلیدی خانه توجه ویژه ای داشته باشید. این حوزه های کلیدی عبارتند از:

شما باید این مناطق کلیدی را در فواصل زمانی منظم بررسی کنید. اگر مشکل یا مشکل کوچکی دیدید، به سادگی از کنار آن نگذرید. قبل از اینکه این مشکل کوچک به یک مشکل بزرگ تبدیل شود و جیب شما یا گاهی سلامت ساکنان خانه را تهدید کند، سعی کنید آن را حل کنید.

آشپزخانه قدیمی را عوض کنید

بازسازی آشپزخانه قدیمی
یکی از سودآورترین پروژه های بازسازی که تاثیر زیادی در ارزش ملک دارد، بازسازی آشپزخانه قدیمی است. جدا از بحث ارزش افزوده، بازسازی آشپزخانه ظاهری مدرن به آن می بخشد و کارایی آن را به طور چشمگیری بهبود می بخشد. به این ترتیب اعضای خانه و به خصوص خانم ها از بودن در فضایی جدید، شیک و شیک لذت می برند.

تعویض درب پارکینگ
بسیاری از صاحبان خانه ها شروع به بازسازی نمای بیرونی خود می کنند. آنها می خواهند ترکیبی از بهبود عملکرد و زیبایی شناسی ایجاد کنند. یک ایده عالی برای انجام این کار این است که درب پارکینگ قدیمی را با درب های اتوماتیک جایگزین کنید. با تخصیص بودجه معقول می توان این کار را انجام داد. تعویض درب پارکینگ نیز از نظر نرخ بازگشت سرمایه و افزایش قیمت ملک گامی ارزشمند است.

فضای حیاط را تزئین کنید
محوطه سازی حیاط را نیز می توان راهی ارزان و آسان برای بازسازی ساختمان دانست. شاخه های دراز و درهم درختان، علف های هرز و علف های تکه تکه شده قطعاً منظره ناخوشایندی را برای خانه ایجاد می کند. برعکس، مراقبت از حیاط خلوت با حفظ و بهبود زیبایی ظاهر، آن را به گزینه ای جذاب برای مشتریان در نظر مشتریان تبدیل می کند.

یک طبقه جدید به ساختمان اضافه کنید
با افزایش تعداد اعضای خانواده در طول زمان، فضای خانه ممکن است به تدریج تنگ و باریکتر شود. اینجاست که می توانید با اضافه کردن یک طبقه جدید به گسترش خانه خود فکر کنید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: